עגלת קניות

העגלה שלך כרגע ריקה.

הטרנד שכבש את ישראל – בריכות שכשוך (בריכת חצר במראה טבעי)

טרנד הבריכות הטבעיות החל לכבוש את ישראל לפני מספר שנים והוא ממשיך לצבור פופולריות.

מהי בריכה טבעית?

בריכה טבעית, הנקראת גם שכשוכית גינה, היא מבנה המחקה גופי מים בטבע. הבריכה בדרך כלל בעלת צורה אסימטרית ומכילה סלעים ומפלים. עיצוב הבריכה משתלב באופן מושלם בגינה ובניגוד לבריכה סטנדרטית, היא נראית כמו אלמנט טבעי לגמרי המעניק תחושה של רחצה בטבע ומשדרג מאד את מראה הגינה.

היתרונות של שכשוכית ביתית טבעית

                • עלויות אחזקה נמוכות יותר
                • התאמה לכל גינה ושילוב עם הקיים 
                • מתאימה לכל השנה
                • ידידותית לסביבה
                • עלויות הקמה נמוכות משמעותית מבריכה רגילה
                • נדרש שטח קטן לחדר משאבות 

בריכות טבעיות מציעות כמובן המון יתרונות מבחינת עיצוב, סביבה ותחזוקה. ניתן לעצב אותן בכל צורה כמיטב הדמיון וכך שיתאימו באופן מושלם לשטח הגינה. למרות שצמד המילים עשוי להעלות קונוטציה של בריכה חומה עם בוץ בתחתית, השכשוכית למעשה עשויה מבטון והמים בה מסוננים על ידי מסנני בריכה סטנדרטיים. האפשרות להוסיף סלעים וחלוקי נחל משווה אווירה של מעיין בטבע אצלכם בגינה.

    בריכת שכשוך ביתית או בריכה טבעית דורשת פחות תחזוקה מכיוון שהיא מכילה פחות מים למרות היותה רחבה מספיק. הטיפול במים פשוט מאד, בדיוק כמו כל בריכה אחרת.

    אפשר להוסיף משאבת חום כמו בכל בריכה וליהנות מחוויית הטבילה במעיין הפרטי שלכם גם בחורף.

    הייחוד של בריכת שכשוך

    המבנה הייחודי של שכשוכית, שנראה כיצירת אמנות מעוצבת ביד, מאפשר אזורים שונים בעומקים שונים בהם ניתן לשחות, לשכב במים או לשבת ולטבול רק את הרגליים. ניתן לבחור את גודל האזור הרדוד וכך ליצור מעין "חוף" קטן שבו אפשר לשכב בנוחות בתוך המים, עם כוס שתיה ואפילו עם ספר – אפשרות שאינה קיימת בבריכה סטנדרטית או בריכת פיברגלס.

    האלמנט הזה הוא המבדיל באופן בולט בריכות טבעיות משאר הבריכות ומאפשר ליהנות הרבה יותר מן הבריכה הביתית.

    אפשרויות עיצוב

    שכשוכית מציעה אפשרויות עיצוב נהדרות. מלבד מעיין, צורות נוספות של בריכת שכשוך הן מפרצון ים, לגונה או חוף אגם – אלמנטים חלומיים בגינה הפרטית.

    כמעט ואין מגבלה בעיצוב הצורה. שכשוכית יכולה להיות לגמרי אסימטרית ולהיראות כאילו הגינה נבנתה סביבה ולא להיפך. הגמישות בעיצוב מאפשרת הוספה של ספסל בטון מובנה בגוף הבריכה המאפשר ישיבה נוחה בתוך המים, מה שלא קיים בסוגים אחרים של בריכות.

    בנוסף, ניתן לשלב את הבריכה הטבעית באופן מושלם עם דק עץ, שבילי גינה וצמחיה מותאמת מסביב לגינה להעצמת האווירה הטבעית ולמקסימום פונקציונאליות של הגינה והבריכה.

    עלות ובניה

    באופן מפתיע, זמן הבניה והעלות של שכשוכית נמוכים משל בריכה סטנדרטית.

    לסיכום

    בריכות שכשוך ביתיות מציעות יתרונות מבחינת עלות, הן נראות נהדר ומוסיפות לגינה אלמנט שנראה טבעי ונעים לעין הרבה יותר מבריכה רגילה. בהחלט השקעה שתשדרג את הנכס שלכם.

    שתף פוסט זה:
    Translation missing: he.general.search.loading
    צור קשר