עגלת קניות

העגלה שלך כרגע ריקה.

איך אנחנו בונים בריכת שכשוכית ?

כל שכשוכית מתחילה בפגישה. הפגישה מתקיימת בשטח המיועד .
חשוב מאוד לראות בשטח את האפשרויות. לפעמים החלומות של הלקוחות מתגשמים במלואם אבל לפעמים יש אילוצים.
ראשית בודקים שיש מספיק שטח, גם מבחינת הרוחב וגם האורך והאזור מתאים מבחינה ויזואלית ופרופורציונלית גם מבחינת הצמחייה הקיימת בגינה . בנוסף חייבים לבדוק שיש מקום לחדר מכונות במרחק של לפחות 5 מטר ואילך. (פירוט בהמשך).

השלב הבא הוא שלב החפירה. בשלב זה אנו מסמנים את תוואי הבריכה שהוחלט על האדמה ומתחילים בחפירה. החפירה נעשית ידנית או בעזרת מיני מחפרון. בשלב הזה החפירה כבר מתבצעת בצורה של הבריכה הסופית. הכל נחפר בעדינות- הכניסה לבריכה, המדרגות, הספספלים ועוד. 

השלב השלישי בעצם הוא הכנת הבריכה ויציקת הבטון. אנחנו דואגים למקם ולחבר את כל הצנרת, הלד והג'טים שמעליהם ישפך הבטון (בד"כ משאבת בטון).  עבודת מריחת הבטון נעשית ידנית ואנו דואגים כמובן לאחר מכן למרוח מספר שכבות של חומר איטום וגמר, שמעניק לבריכה את המראה הסופי. 

במקביל יש את בניית חדר המכונות - אנו בונים יציקת בטון  1.6 מטר על 1 מטר. עליה מחברים את משאבת היניקה, סנן החול ואת משאבת החום. לאחר החיבור שלנו מתבצעת עבודה ע"י החשמלאי שאחראי על חיבור לארון פיקוד מיוחד שנבנה. ארון הפיקוד כולל שעון שבת, שנאים ומתגי הפעלה למשאבה, למשאבת החום וגם מנורת הלד. 

סוף טוב הבריכה שחלמתם עליה מוכנה, אבל עדיין לא נכנסים….יש לחכות לייבוש לפחות שבוע. 

ועכשיו מגיע השלב האחרון והכי מהנה….ממלאים מים בשכשוכית ואנחנו מגיעים בודקים את תקינות המכונות ודואגים להפעלה תקינה. בפגישה זו אנחנו דואגים להסביר על ההפעלה והתחזוקה הפשוטים של השכשוכית.  

 

בברכת שכשוך נעים ומהנה כל השנה

שתף פוסט זה:
Translation missing: he.general.search.loading
צור קשר